Η Yahoo σχεδιάζει να απολύσει πάνω από το 20% του εργατικού δυναμικού του, καθώς προχωρά σε μεγάλη αναδιάρθρωση του τμήματος τεχνολογίας διαφημίσεων, σύμφωνα με τον ιστότοπο Axios. Οι περικοπές θα επηρεάσουν σχεδόν το 50% των απασχολούμενων στο τμήμα αυτό, δηλαδή περισσότερα από 1.600 άτομα.
Η αλλαγή αυτή σημαίνει ότι η Yahoo θα σταματήσει την πολυετή προσπάθειά της να ανταγωνιστεί τις εταιρείες Google και Meta στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Yahoo, Τζιμ Λανζόουν, σε συνέντευξη που παραχώρησε, είπε ότι οι απολύσεις δεν έέρχονται ως αποτέλεσμα των οικονομικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η εταιρεία αλλά λόγω των αλλαγές στρατηγικής που προωθούνται στο τμήμα διαφημίσεων Yahoo for Business, το οποίο δεν είναι κερδοφόρο.
Οι αλλαγές θα είναι «εξαιρετικά ωφέλιμες για την κερδοφορία της Yahoo συνολικά» και θα επιτρέψουν στην εταιρία να επενδύσει περισσότερα σε άλλα, κερδοφόρα τμήματά της.
Η Yahoo συνολικά είναι κερδοφόρα, με ετήσια έσοδα ύψους περίπου 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters
Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr