«Τρικλοποδιές» στις ράγες;

1 year ago 50

Κύριε διευθυντά
Πρόσφατα αµαξοστοιχία της γραµµής Αθήνα – Θεσσαλονίκη έµεινε ακινητοποιηµένη για πάνω από µισή ώρα στη µέση του πουθενά έξω από τη Λάρισα επειδή κόπηκε το ρεύµα. Στην Πάτρα αυτόµατες υποτίθεται µπάρες ισόπεδης διάβασης γραµµών του προαστιακού πέφτουν όταν δεν περνάει τρένο και σηκώνονται όταν περνάει! Κάποιος µε χιούµορ θα πρότεινε, στη µεν πρώτη περίπτωση, σε κάθε δροµολόγιο να ακολουθεί εφεδρική ατµάµαξα διά παν ενδεχόµενον και στη δεύτερη να µπει µόνιµος τροχονόµος στο σηµείο. Χωρίς χιούµορ η λύση είναι µία. Να ιδιωτικοποιηθεί πλήρως ο ΟΣΕ και να ενσωµατωθεί στη Hellenic Train. Να αναληφθεί δε και η σχετική ευθύνη συντήρησης του δικτύου από τον ενιαίο φορέα. Με τον τρόπο αυτό οι δύο εταιρείες δεν θα λειτουργούν ανταγωνιστικά, ούτε ο ΟΣΕ θα βάζει τρικλοποδιές και προσκόµµατα στο µεταφορικό έργο, όντας διαχρονικό άντρο κοµµατικών διορισµών χωρίς αξιοκρατία και στέγη διάφορων παραµάγαζων που θυµίζουν πεθαµένες εποχές ατέλειωτης συνδικαλιστικής δόξας.


arrow-top

Read Original