Θετικός ο δεκαετής απολογισμός της Marketing Greece για τον τουρισμό

1 year ago 70

Δέκα χρόνια λειτουργίας και εκατοντάδες καμπάνιες προώθησης της Ελλάδας και των ελληνικών προορισμών στο εξωτερικό συμπληρώνει φέτος η Marketing Greece. Η εταιρεία έχει μέχρι σήμερα επενδύσει περισσότερα από 12 εκατομμύρια ευρώ, προερχόμενα όλα από τον ιδιωτικό τομέα, σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού. Με αντικείμενο την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού, μέσα από την επανατοποθέτηση και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, η Marketing Greece δημιουργεί εικόνα και φήμη για την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 2013 από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και αποτελεί μια μη κερδοσκοπική εταιρεία.

Εχει συνεργαστεί και εξακολουθεί να συνεργάζεται με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, σχεδόν με όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους φορείς και τις ενώσεις απ’ όλη τη χώρα, τον ιδιωτικό τομέα και μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, εντός και εκτός τουριστικής αγοράς. «Αποτελεί στρατηγική επιλογή μας να δουλεύουμε με όλους», σημείωσε χαρακτηριστικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, κατά διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε χθες με τη συμμετοχή του διοικητικού συμβουλίου της για να σηματοδοτήσει την ολοκλήρωση της δεκαετίας λειτουργίας της εταιρείας. Για το 2023 η Marketing Greece εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών και κυρίως στην ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης.

Η εταιρεία έχει μέχρι σήμερα επενδύσει περισσότερα από 12 εκατ. ευρώ σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.

Στην εκδήλωση στο Μουσείο Μπενάκη συμμετείχαν μεταξύ άλλων οι Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean, Γιάννης Παράσχης, CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Αγάπη Σμπώκου, αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Marketing Greece και CEO της Phaea Resorts, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος της TEMES, Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, και Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director της Aegean. Ο Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, υπογράμμισε ότι «με στοχευμένη στρατηγική και μακροπρόθεσμο ορίζοντα δράσης, σήμερα έχουμε καταφέρει να διανύσουμε μια αρκετά μεγάλη, επίπονη, αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά διδακτική διαδρομή, και έπειτα από δέκα χρόνια πορείας η Marketing Greece αποδεικνύει πως το όραμα μπορεί να γίνει πραγματικότητα, μέσα από συνεργασίες, συνένωση δυνάμεων και σκληρή δουλειά».

Read Original