ΣΥΡΙΖΑ: Σήμα από Τσίπρα για επιστροφή στο «σκληρό ροκ»

1 year ago 46
 Σήμα από Τσίπρα για επιστροφή στο «σκληρό ροκ»

Συνάντηση με εκπροσώπους των σωματείων εργαζομένων στους σιδηροδρόμους είχε χθες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας. [INTIME NEWS]

Λήξη «ανακωχής» σήμανε ο Αλέξης Τσίπρας από χθες. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, σεβόμενος το εθνικό πένθος, δεν είχε κάνει κάποια δημόσια τοποθέτηση για μία εβδομάδα. Με τη συνάντηση που είχε με τους σιδηροδρομικούς έδωσε το σήμα για τους υψηλούς τόνους που θα ανεβάσει η αξιωματική αντιπολίτευση από εδώ και στο εξής. «Χωρίς κραυγές, εξάρσεις και κομματική καπηλεία», όπως τονίζουν χαρακτηριστικά. Δεν είναι τυχαίο ότι την Παρασκευή έδωσε την πρώτη του συνέντευξη και ο Χρήστος Σπίρτζης.

Οι συσκέψεις στην Κουμουνδούρου είναι συνεχείς. Τα πρώτα στοιχεία από τα focus groups και οι πληροφορίες από δημοσκοπήσεις είναι ενθαρρυντικά, αλλά στον ΣΥΡΙΖΑ επιλέγουν να κρατούν χαμηλούς τόνους. Το κομμάτι της αντισυστημικής ψήφου που φουντώνει δεν δείχνει να τους ανησυχεί, υποστηρίζοντας πως αφορά κυρίως τη Νέα Δημοκρατία και την Ακρα Δεξιά. Δεν παραβλέπουν, ωστόσο, πως το κύμα οργής που υπάρχει και η διάχυση των ευθυνών που επιχειρεί να κάνει η κυβέρνηση ελλοχεύουν πολλούς κινδύνους. Μέχρι τις 21 Μαΐου, που φέρεται να είναι η πιθανότερη ημερομηνία των εκλογών, η αξιωματική αντιπολίτευση έχει να διανύσει ένα «μαραθώνιο». Το βλέμμα της είναι στραμμένο και στην «αριστερή πολυκατοικία» για τυχόν διαρροές προς τα εκεί, που μπορεί να φέρει το κύμα αντίδρασης που δημιουργείται.

Στη συνάντηση με τους σιδηροδρομικούς ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι «η τραγωδία δεν είναι ένα ζήτημα κομματικής αντιπαράθεσης, είναι ζήτημα συλλογικής αντιπαράθεσης όλης της κοινωνίας απέναντι σε όσους θα επιχειρήσουν να κρύψουν την αλήθεια». Πρόσθεσε ότι «η αποποίηση της ευθύνης, η διάχυση της ευθύνης, οι συμψηφισμοί, είναι απόπειρα συγκάλυψης».

Σπίρτζης και Οικονόμου

Ενδεχόμενες ευθύνες του ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο 2015-2019 για τις ελλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο που συνέβαλαν στο δυστύχημα απέκρουσε ο Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στον ΣΚΑΪ. «Το δυστύχημα δεν θα γινόταν αν ίσχυε ό,τι ίσχυε μέχρι το 2019 και το 2020 στον ΟΣΕ. Είναι τραγικό να λέμε ότι σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή έγινε μετωπική σύγκρουση», τόνισε, συμπληρώνοντας πως «το τραμ που είδα ότι μπορεί να μην είναι ασφαλές, το έκλεισα». Ο πρώην υπουργός Μεταφορών υπεραμύνθηκε της υπογραφής συμπληρωματικής σύμβασης για το σύστημα τηλεδιοίκησης που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ, αποδίδοντας τις καθυστερήσεις ολοκλήρωσης του έργου στην αρχική σύμβαση της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου και στην αδράνεια της παρούσας κυβέρνησης.

Κυνισμό και φαρισαϊσμό τού καταλόγισε ο Γιάννης Οικονόμου. «Η υλοποίηση της περιβόητης σύμβασης για το διάστημα 2017-2019 είχε σταματήσει ολοκληρωτικά. Πρέπει να έχει περίσσευμα θράσους για να ισχυρίζεται πως ο σιδηρόδρομος λειτουργούσε “ρολόι” επί ΣΥΡΙΖΑ και τον διέλυσε η κυβέρνηση της Ν.Δ.». Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κάλεσε τον Χρήστο Σπίρτζη σε κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με τον Γιώργο Γεραπετρίτη στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, προκειμένου «να αποτυπωθεί η πραγματική κατάσταση».

Read Original