Στους 4Τροχούς Μαρτίου δοκιμάζουμε το Peugeot 408. Το αυτοκίνητο βασίζεται σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, τα οποία εν προκειμένω συνδυάζονται με ένα πρωτοποριακό αμάξωμα, το οποίο δείχνει το δρόμο που σταδιακά θα μας απομακρύνει από τη μόδα των SUV. Κι αυτό γιατί η επόμενη εξηλεκτρισμένη μέρα της αυτοκίνησης δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική των αυτοκινήτων, καθώς έτσι θα επιτυγχάνεται αυξημένη αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο.
Έτσι, το πλέον ενδιαφέρον σημείο του «408» έχει να κάνει με το σχεδιασμό του πίσω τμήματος του αμαξώματος, με το ανεστραμμένο κόψιμο του πίσω προφυλακτήρα. Πρόκειται για μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση, που ευθύνεται και για τον τίτλο του «φάστμπακ».
Στο τεύχος Μαρτίου οδηγούμε επίσης δύο plug-in υβριδικές γερμανικές λιμουζίνες που αντιστέκονται απέναντι στο ρεύμα των SUV. Η υβριδική προσέγγιση στα αυτοκίνητα της δοκιμής μας, την BMW 330e και τη Mercedes C300 e, είναι παρόμοια σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική, αλλά και τις επιμέρους μονάδες, εντούτοις τη διαφορά κάνουν οι μπαταρίες τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ηλεκτρική αυτονομία των δύο αυτοκινήτων.
Επίσης επαναφορτιζόμενο, αλλά τετρακίνητο, είναι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήσαμε για το οδοιπορικό μας στο Πήλιο. Το Mazda CX-60 αποδείχθηκε ιδανικός σύντροφος στις καιρικές συνθήκες που συναντήσαμε στο βουνό των Κενταύρων.
Σε εξίσου ακραίες συνθήκες οδηγήσαμε και το κλασικό Saab 96, που όμως «δε μασάει», κουβαλώντας τις περγαμηνές του από τις διακρίσεις του στο Σουηδικό Ράλλυ.
Στο τεύχος Μαρτίου των 4Τροχών θα βρείτε ακόμα μία ιδιαίτερη αντιπαράθεση ανάμεσα στα αταίριαστα, πλην όμως εξίσου οδηγοκεντρικά Mazda MX-5 και VW Polo GTI, αλλά και εντυπώσεις από τη συναρπαστική BMW M3 Competition xDrive.
Οι «4 Τροχοί» Μαρτίου κυκλοφορούν την Κυριακή 5 Μαρτίου με την «Καθημερινή».