Στα 2,5 τρισ. γιουάν το ψηφιακό εμπόριο υπηρεσιών της Κίνας για το 2022

1 year ago 61

«Το ψηφιακό εμπόριο αναδύθηκε μέσα από τη δυναμική ανάπτυξη της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας. Οι ψηφιακές υπηρεσίες αποτελούν τον πυρήνα του ψηφιακού εμπορίου. Τα κύρια χαρακτηριστικά τους είναι οι ψηφιακές παραγγελίες και διεκπεραιώσεις, με βασικό παραγωγικό συντελεστή τα ψηφιακά δεδομένα. Αυτή είναι η νέα τάση στην ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου», δήλωσε ο Υπουργός Εμπορίου της Κίνας Γουάνγκ Γουεντάο.  Η Κίνα θα επιταχύνει την ανάπτυξη του ψηφιακού εμπορίου.

Τα τελευταία χρόνια, το ψηφιακό εμπόριο της Κίνας αναπτύσσεται ταχύτατα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 2022, η συνολική αξία του εμπορίου υπηρεσιών που πραγματοποιήθηκε ψηφιακά έφτασε τα 2,5 τρισ. γιουάν, σημειώνοντας αύξηση κατά 78,6% σε σύγκριση με πέντε χρόνια πριν. Το ίδιο έτος, ο όγκος των διασυνοριακών ηλεκτρονικών εισαγωγών και εξαγωγών έφτασε τα 2,1 τρισ. γιουάν, σημειώνοντας αύξηση κατά 30,2% σε σχέση με δύο χρόνια πριν. Η Κίνα διαθέτει τους περισσότερους χρήστες του διαδικτύου στον κόσμο, μεγάλο πλούτο ψηφιακών δεδομένων καθώς και πλήθος ψηφιακών εφαρμογών εμπορικής χρήσης, στοιχεία τα οποία αποτελούν γερά θεμέλια για την ανάπτυξη του ψηφιακού εμπορίου της χώρας.

Ο Υπουργός Εμπορίου Γουάνγκ Γουεντάο δήλωσε ότι η Κίνα ως μια μεγάλη ψηφιακή χώρα, οικονομία και δύναμη του ψηφιακού εμπορίου θα διεκδικήσει ενεργά τη συμμετοχή της στη Συμφωνία Εταιρικής Σχέσης για την Ψηφιακή Οικονομία και στη Συνολική και Προοδευτική Συμφωνία για τη Διασυνοριακή Εταιρική Σχέση στην Περιοχή του Ειρηνικού, όπου με την εποικοδομητική συμμετοχή της και συμβάλλοντας με τη δική της σοφία και προτάσεις, θα συμμετάσχει στη διαπραγμάτευση και τη διαμόρφωση διεθνών κανόνων και προτύπων.

Read Original