Skroutz: «Άλμα» στις online αγορές το Πάσχα – Ποια προϊόντα μονοπώλησαν το ενδιαφέρον

1 year ago 121

Ανοδικά κινήθηκαν το φετινό Πάσχα η μέση τιμή του καλαθιού και ο αριθμός των παραγγελιών μέσω του Skroutz Marketplace, εξέλιξη που αποτυπώνει την τάση των καταναλωτών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace την περίοδο 1-16/4/2023, σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με την περυσινή πασχαλινή περίοδο (9-24/4/2022).

Αύξηση κατέγραψε και η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα.

Κερδίζουν έδαφος οι αγορές μέσω εφαρμογών

Σε ό,τι αφορά το shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Συγκεκριμένα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.

H κατηγορία που κατέγραψε εκρηκτική άνοδο 800%

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών μονοπώλησαν οι λευκές συσκευές, που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελεί η κατηγορία «πλυντήρια ρούχων» που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας σχεδόν το 800%.

Οι top 10 κατηγορίες

Αναλυτικά, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει:

1.    Πλυντήρια Ρούχων

2.    Πλυντήρια Πιάτων

3.    Ψυγεία

4.    Κουζίνες & Φούρνοι

5.    Εστίες Κουζίνας

6.    Οικιακά Κλιματιστικά Inverter

7.    Τηλεοράσεις

8.    Απορροφητήρες Κουζίνας

9.    Επεξεργαστές

10. Μνήμες RAM

Online συνήθεια τα ψώνια της τελευταίας στιγμής

H μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 03 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια.

Επιπλέον, πάνω από 2.000 παραγγελίες έγιναν με το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” (Buy Now, Pay Later) που προσφέρει η Skroutz, με τη μέση παραγγελία να αγγίζει τα 400 ευρώ, ενώ οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής πραγματοποίησαν αγορές αξίας 45 ευρώ κατά μέσο όρο.

Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις προσφερόμενες υπηρεσίες παράδοσης με τους χρήστες να επιλέγουν την υπηρεσία Express Delivery με ποσοστό αύξησης στο 182,62%. Την ίδια στιγμή οι παραγγελίες που διαχειρίστηκε η μεταφορική Skroutz Last Mile, αυξήθηκαν κατά 86% σε σχέση με την περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για σχεδόν 3.000 παραδόσεις οι χρήστες προτίμησαν την παραλαβή από το κατάστημα, μία υπηρεσία που χαίρει μεγάλης ανταπόκρισης μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

naftemporiki.gr

Read Original