Αύξηση των εσόδων της προέβλεψε για τη φετινή χρονιά η Lufthansa, απηχώντας τις εκτιμήσεις και άλλων ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών, καθώς η ζήτηση για ταξίδια εξακολουθεί να βελτιώνεται μετά την πανδημία του κορωνοϊού.
Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης περιμένει «σημαντική βελτίωση» σε σχέση με τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων ύψους 1,5 δισ. ευρώ που είχε ανακοινώσει για το 2022. Η ζήτηση για καλοκαιρινές διακοπές στις χώρες της Μεσογείου και για ταξίδια στα δρομολόγια του Β. Ατλαντικού θα είναι ιδιαίτερα ισχυρή, εκτίμησε η Lufthansa.
Η ζήτηση για καλοκαιρινές διακοπές στις χώρες της Μεσογείου και για ταξίδια στα δρομολόγια του Β. Ατλαντικού θα είναι ιδιαίτερα ισχυρή, εκτίμησε η αεροπορική.
«Η Lufthansa επέστρεψε», είπε ο διευθύνων σύμβουλός της Κάρστεν Σπορ. «Μέσα σε μόλις ένα χρόνο καταφέραμε μια πρωτοφανή οικονομική ανάκαμψη». Η τιμή της μετοχής της εταιρείας έχει ενισχυθεί κατά 32% φέτος, έπειτα από άνοδο 26% που σημείωσε το 2022. Οι ανακοινώσεις αυτές της Lufthansa γίνονται αφότου τόσο η Air France-KLM όσο και η μητρική της British Airways, IAG, προέβλεψαν μια ζωηρή ανάκαμψη, η οποία θα πλησιάσει τα προ πανδημίας επίπεδα για το 2023.
Παρά το γεγονός ότι τα οικονομικά των ευρωπαϊκών νοικοκυριών εξακολουθούν να πιέζονται από τον υψηλό πληθωρισμό, η ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια αλλά και για καλοκαιρινές διακοπές παραμένει έντονη. Η παγκόσμια βιομηχανία των αερομεταφορών απολαμβάνει μια ισχυρή ανάκαμψη αφότου οι περισσότερες χώρες απέσυραν τα περιοριστικά μέτρα που είχαν επιβληθεί κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Η αεροναυπηγική Airbus ανακοίνωσε αυτόν τον μήνα ότι αυξάνει τον ρυθμό παραγωγής στο μεγαλύτερο αεροπλάνο της για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση, ενώ αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair Holdings, έχουν δηλώσει ότι οι καλοκαιρινές κρατήσεις προϊδεάζουν για μια ισχυρή σεζόν. Η Lufthansa σκοπεύει να αυξήσει τη χωρητικότητα των πτήσεών της στο 85%-90% των προ κορωνοϊού επιπέδων, όμως προειδοποίησε ότι τα επίμονα προβλήματα στο ευρωπαϊκό σύστημα των αερομεταφορών θα περιορίσουν τη χωρητικότητα περίπου στο 75% το πρώτο τρίμηνο.
Η αεροπορική εκτιμά ότι θα σημειώσει περαιτέρω πρόοδο φέτος προς την επίτευξη του στόχου της για περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 8% έως το 2024. Οπως είπε ο κ. Σπορ, ο στόχος αυτός είναι αναγκαίος για να μειωθούν τα χρέη που συσσώρευσε η Lufthansa κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, όταν χρειάστηκε να διασωθεί από τη γερμανική κυβέρνηση.