Σε αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού μετεξελίσσεται η «Κωτσόβολος»

1 year ago 1179
Σε αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού μετεξελίσσεται η «Κωτσόβολος»

Τα νέα προϊόντα μπορεί να τα δει ο καταναλωτής για την ώρα μόνο στο νέο κατάστημα της αλυσίδας στην Αγία Παρασκευή, ενώ η τοποθέτηση και σε άλλα καταστήματα θα γίνει σταδιακά.

Στην κατηγορία του επίπλου εισέρχεται η «Κωτσόβολος», επιχειρώντας να μετεξελιχθεί σε αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού και να μην περιορίζεται το χαρτοφυλάκιό της στις ηλεκτρικές οικιακές συσκευές και τα προϊόντα τεχνολογίας. Και μπορεί μέχρι πρόσφατα να διέθετε –ύστερα από ειδική παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος– μικροέπιπλα, όπως καρέκλες γραφείου ή ραφιέρες και παπουτσοθήκες, όμως τώρα επεκτείνεται στον τομέα του επίπλου κουζίνας κατά κύριο λόγο, τομέας υψηλής προστιθέμενης αξίας, επιχειρώντας να αξιοποιήσει τις συνδυαστικές αγορές που μπορούν να γίνουν με τις εντοιχισμένες ηλεκτρικές συσκευές. Με άλλα λόγια επιχειρεί πλέον να παρέχει στον καταναλωτή ολοκληρωμένες λύσεις, κυρίως για την κουζίνα, αλλά και για το μπάνιο και τα υπνοδωμάτια.

Τα προϊόντα αυτά μπορεί να τα δει ο καταναλωτής για την ώρα μόνο στο νέο κατάστημα της αλυσίδας στην Αγία Παρασκευή, ενώ η τοποθέτηση και σε άλλα καταστήματα θα γίνει σταδιακά. «Η ζήτηση ήδη είναι πολύ μεγάλη, σε μεγάλο βαθμό από τον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων (τύπου Airbnb) και πρέπει πριν προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα να έχουμε διασφαλίσει ότι έχουμε επαρκείς χώρους και στα καταστήματα και τις αποθήκες», επισήμανε στην «Καθημερινή» υψηλόβαθμο διοικητικό στέλεχος της «Κωτσόβολος», προσθέτοντας επίσης ότι θα πρέπει να έχει διασφαλιστεί επαρκής αριθμός εγκαταστατών, project managers και άλλων ειδικοτήτων. Σε επόμενη φάση τα προϊόντα αυτά αναμένεται να τοποθετηθούν σε κατάστημα της αλυσίδας στα νότια προάστια, κατά πάσα πιθανότητα στη Γλυφάδα, καθώς πρόκειται για είδη που απευθύνονται σε σχετικά υψηλά εισοδήματα, αλλά και σε κατάστημα στη βόρεια Ελλάδα. Η πλειονότητα των νέων αυτών προϊόντων που πρόκειται κυρίως για ντουλάπια κουζίνας και υπνοδωματίων, έπιπλα τηλεόρασης, αλλά και ντουλάπια για την οργάνωση του μπάνιου κατά το σκανδιναβικό πρότυπο, εισάγονται από την Ιταλία.

Ντουλάπια κουζίνας, μπάνιου και υπνοδωματίων, έπιπλα τηλεόρασης εισάγονται κυρίως από την Ιταλία.

Την ίδια ώρα, πυρετώδεις είναι οι διαδικασίες για τη λειτουργία μέσα στο επόμενο δίμηνο του τρίτου καταστήματος της αλυσίδας στην Κύπρο και συγκεκριμένα στην περιοχή της Πάφου. Ηδη η εταιρεία έχει προβεί στη δημοσίευση αγγελιών για την πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού. Υπενθυμίζεται ότι η «Κωτσόβολος» βρίσκεται στην Κύπρο από το καλοκαίρι του 2021. Σε ό,τι αφορά, πάντως, την επέκταση της αλυσίδας στα Βαλκάνια, κάτι που είχε προαναγγελθεί από το καλοκαίρι του 2021 και επαναλήφθηκε και το καλοκαίρι του 2022 κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της αλυσίδας, αυτή φαίνεται ότι θα καθυστερήσει. Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές από την «Κωτσόβολος», η σχετική προετοιμασία θα ξεκινήσει το 2023 έτσι ώστε το όποιο βήμα να γίνει τελικά το 2024. Καθοριστικό ρόλο στην καθυστέρηση υλοποίησης του εν λόγω σχεδίου διαδραμάτισαν τα γεγονότα του 2022, κυρίως σε ό,τι αφορά τις ανατιμήσεις και το αυξημένο κόστος λειτουργίας, γεγονότα που προκάλεσαν πιέσεις στα κέρδη.

Η «Κωτσόβολος» κατά το α΄ εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (2022-2023), δηλαδή το διάστημα από 1η Μαΐου 2022 έως 29 Οκτωβρίου 2022 κατέγραψε αύξηση του τζίρου κατά 5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της χρήσης 2021-2022, αλλά συμπίεση των κερδών της. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της κατά το α΄ εξάμηνο ανήλθαν σε 295 εκατ. στερλίνες (περίπου 340 εκατ. ευρώ) έναντι 280 εκατ. στερλινών (περίπου 322 εκατ. ευρώ) το αντίστοιχο διάστημα της οικονομικής χρήσης 2021-2022. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων περιορίστηκαν σε μόλις 1 εκατ. στερλίνες (περίπου 1,15 εκατ. ευρώ) από 11 εκατ. στερλίνες (12,65 εκατ. ευρώ) το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Read Original