Η δημοτικότητα των EV (ηλεκτρικών οχημάτων) αυξάνεται εδώ και μερικά χρόνια και ορισμένα από τα πρώτα μοντέλα που κυκλοφόρησαν ξεκίνησαν να ανανεώνονται – η ανανεωμένη έκδοση του Polestar 2 θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος με πρόσθετα χαρακτηριστικά, μια επανασχεδιασμένη «μούρη» και με νέους ηλεκτροκινητήρες.
Ο Thomas Ingenlath, διευθύνων σύμβουλος της Polestar, υποστήριξε ότι οι ανανεώσεις των αυτοκινήτων συχνά αλλάζουν απλώς την εμφάνισή τους και περιστασιακά αλλάζουν την αρχική τους εικόνα.
Αντί όμως να τροποποιήσουν απλώς τον τρόπο εμφάνισης, έκαναν σημαντικές βελτιώσεις στην τεχνολογία και τη μηχανική του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης για το «καινούργιο» Polestar 2.
Δείτε επίσης: Η Google θα επιτρέψει στο Find My Device να εντοπίζει χαμένες ή κλεμμένες συσκευές Android
Οι μεγαλύτερες αλλαγές επιφυλάσσονται για το μονοκινητήριο Polestar 2.
Θα διαθέτει πλέον μια μπαταρία 82 kWh, σε σύγκριση με τις μπαταρίες 78 kWh στα αυτοκίνητα με διπλό κινητήρα και θα πρέπει να καλύπτει έως και 483 χιλιόμετρα (300 μίλια) με μία μόνο φόρτιση, αν και η Polestar περιμένει ακόμη την επίσημη εκτίμηση της εμβέλειας κατά την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA).
Με κινητήρα μόνιμων μαγνητών και έναν μετατροπέα σιλικονούχου άνθρακα, αλλάζει η δυναμική του και θα είναι τώρα πια «πισωκίνητο».
Η ισχύς και η ροπή έχουν επίσης αυξηθεί σημαντικά, από 231 hp (172 kW) σε 295 hp (220 kW) και από 243 lb-ft (330 Nm) σε 361 lb-ft (490 Nm), μειώνοντας περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο το χρόνο που χρειάζεται να πιάσει τα 0-100 km/h. Το μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών θα έχει fast-charge επιλογή με ισχύ έως 205 kW.
Η ισορροπία ισχύος του διπλού κινητήρα Polestar 2 θα αλλάξει καθιστώντας το και αυτό «πισωκίνητο».
Η ισχύς θα αυξηθεί ελαφρώς από τους 402 ίππους (300 kW) στους 416 ίππους (310 kW), ενώ η ροπή αυξάνεται κάπως πιο σημαντικά από τα 486 lb-ft (660 Nm) στα 546 lb-ft (740 Nm). Η βελτιωμένη πρόσφυση μειώνει το χρόνο από τα 0 έως τα 100 km/h στα 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ ο μπροστινός κινητήρας μπορεί πλέον να απενεργοποιείται κατά την κίνηση για μεγαλύτερη αυτονομία.
Σύμφωνα με την Polestar, αυτή η παραλλαγή μπορεί να ταξιδέψει έως και 270 μίλια (435 χλμ.).
Με την προσθήκη φρένων Brembo, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, ορισμένες ρυθμίσεις λογισμικού και τις μοναδικές χρυσές ζώνες ασφαλείας της Polestar, το προαιρετικό πακέτο Performance Pack ανεβάζει την ισχύ στους 449 ίππους (335 kW). Mπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα over-the-air software ξεκλειδώματος, αν θέλετε μόνο την αύξηση της ισχύος και όχι τα άλλα γκαζιάρικα «καλούδια».
Το ανανεωμένο Polestar 2 είναι ακόμα πιο γρήγορο και διασκεδαστικό, διατηρώντας τη συμπαγή του μορφή και την απόλυτη αίσθηση ελέγχου, ενώ παράλληλα εξελίσσεται σε ένα πιο ώριμο όχημα με περισσότερη άνεση όπως δηλώνει ο Joakim Rydholm, επικεφαλής της εξέλιξης της Polestar.
Δείτε επίσης: Microsoft down: Xbox, Outlook και Teams εκτός λειτουργίας
Σύμφωνα με την Polestar, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της έκδοσης με έναν κινητήρα μεγάλης εμβέλειας έχουν μειωθεί κατά 1,1 μετρικούς τόνους σε 5,9 μετρικούς τόνους ανά όχημα ως αποτέλεσμα της αναθεωρημένης χημείας της μπαταρίας.
Το Pilot Pack πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει βοηθήματα οδήγησης όπως προσαρμοζόμενο cruise control, παρακολούθηση τυφλού σημείου και προειδοποιήσεις διασταυρώσεων, συμπεριλαμβάνεται ως στάνταρ στην έκδοση Polestar 2 διπλού κινητήρα για τη Βόρεια Αμερική, αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα εξοπλισμού ορισμένων οχημάτων.
Πηγή πληροφοριών: arstechnica.com
Ζωή Κωνσταντοπούλου: Καταιγιστικές εξελίξεις για τον Alexander Vinnik
SecNewsTV 1 Αυγούστου, 7:56 πμ
12o Infocom Security 2022 - Παρουσιάσεις και συνεντεύξεις
SecNewsTV 7 Ιουλίου, 10:27 μμ
Ζωη Κωνσταντοπούλου: Εξελίξεις στο ΣΤΕ για τον Mr Bitcoin
SecNewsTV 18 Μαΐου, 1:06 μμ
Giannis Andreou LIVE : Crypto, NFT, Metaverse προβλέψεις
SecNewsTV 3 Μαρτίου, 12:57 πμ
LIVE: GoldDigger credential detection & PinataHub platform
SecNewsTV 29 Ιανουαρίου, 1:24 πμ
LIVE : SocialTruth project - Το σύστημα εντοπισμού fake news
SecNewsTV 1 Οκτωβρίου, 12:54 πμ