Κύριε διευθυντά
Διαβάζουμε κάθε ημέρα για το πρωτάκουστο δυστύχημα στα Τέμπη. Πιστεύω όταν οι δημοσιογράφοι πάψουν να αναμασούν τις ίδιες «αποκλειστικές» ειδήσεις να ασχοληθούν, μιας και είναι επίκαιρο, και με τα τούνελ τόσο των τρένων όσο και των οδών. Ηδη έχει αρχίσει η έρευνα αν τα τούνελ των τρένων είναι ασφαλή. Που προφανώς δεν είναι.
Ταξιδεύω συχνά στην Αρκαδία. Η Αττική Οδός έχει το τούνελ των Βριλησσίων, η Εθνική Οδός έχει τα τούνελ στην Κακιά Σκάλα και ο Μορέας στο Αρτεμίσιο. Στην είσοδο κάθε τούνελ υπάρχει πινακίδα για την ανώτατη ταχύτητα που ποτέ δεν τηρείται. Δεν γνωρίζω αν γίνεται έλεγχος πυρόσβεσης, αλλά είμαι σίγουρος ότι οι πυροσβεστικές φωλεές (αν και θα έπρεπε να υπάρχουν δυνατοί καταιωνιστήρες) είναι άδειες από τους συνήθως υπόπτους που κλέβουν και τον χαλκό από τα τρένα. Και παραδέχεται ο άλλος υπουργός ότι πρέπει να ξαναξεκινήσουν τα τρένα επειδή όσο καιρό είναι ακίνητα συνεχίζονται οι «δολιοφθορές» αν και όλοι ξέρουν τους 5-10 κλεπταποδόχους χαλκού.
Στα τρένα υπάρχει ο μηχανοδηγός, στην άσφαλτο υπάρχει ο βλάκας οδηγός που θα προσπεράσει συνήθως χωρίς τα υποχρεωτικά φώτα πορείας. Αν γίνει κάτι, τότε και μόνον τότε θα εμφανιστεί η εξαφανισμένη τροχαία να καταλογίσει ευθύνες. Από τα διόδια Ελευσίνας μέχρι την Τρίπολη ουδέποτε τόσα χρόνια έχω δει περιπολούσα τροχαία. Κι ας λέει ο υπουργός ότι έχουμε την καλύτερη αστυνομία. Αν πάρει κάποιος το 100 συνήθως αναμένει στο ακουστικό του αρκετά λεπτά. Αν πάρει την τροχαία εθνικών οδών συνήθως δεν απαντούν.
Και πρέπει ο κύριος Μητσοτάκης ή ο κάθε Μητσοτάκης να δηλώσει ότι είναι προσωπικό του στοίχημα η ασφάλεια των συγκοινωνιών.
Μακάρι να λέω κακές προφητείες. Μακάρι. Η μόνη μου ελπίδα μετά τις εκλογές, να εφαρμοστούν οι υπάρχοντες νόμοι.