Η Nokia έχει νέο logo – Γιατί το άλλαξε ύστερα από 60 χρόνια

1 year ago 63

Η Nokia ανακοίνωσε τα σχέδιά της την Κυριακή να αλλάξει το brand identity για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων και νέο logo, καθώς ο φινλανδικός κολοσσός τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού εστιάζει σε μία στρατηγική επιθετικής ανάπτυξης.

Το νέο logo αποτελείται από 5 διαφορετικά σχήματα που συνθέτουν τη λέξη NOKIA. Το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα που είχε το παλιό logo έχει αντικατασταθεί από μία γκάμα χρωμάτων, ανάλογα με τη χρήση. «Υπήρχε μία σύνδεση με τα smartphones και σήμερα είμαστε πια μία εταιρεία τεχνολογίας για επιχειρήσεις» εξήγησε σε συνέντευξή του στο Reuters o διευθύνων σύμβουλος, Πέκα Λάντμαρκ.

Μίλησε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο λίγο πριν την ενημέρωση των δημοσιογράφων, που πραγματοποίησε η εταιρεία την παραμονή του ετήσιου Mobile World Congress, το οποίο ανοίγει στη Βαρκελώνη τη Δευτέρα και θα διαρκέσει έως τις 2 Μαρτίου.

Αφότου ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας το 2020 ο Λάντμαρκ χάραξε μία στρατηγική τριών σταδίων: επαναφορά, επιτάχυνση και οικονομίες κλίμακας. Τώρα αρχίζει το δεύτερο στάδιο, η επιτάχυνση.

Αν και η Nokia εξακολουθεί να στοχεύει σε επέκταση του τομέα πώλησης εξοπλισμού σε τηλεπικοινωνιακές εταιρείες, βασική εστίασή της είναι τώρα να προμηθεύει εξοπλισμό σε επιχειρήσεις άλλων κλάδων.

«Είχαμε πολύ καλό ρυθμό ανάπτυξης 21% πέρυσι στον τομέα πώλησης εξοπλισμού σε επιχειρήσεις, που καλύπτει τώρα το 8% των εσόδων μας ή 2 δισ. ευρώ περίπου» είπε ο Λάντμαρκ. «Θέλουμε να οδηγήσουμε τα έσοδα σε διψήφιο νούμερο όσο το δυνατόν ταχύτερα» πρόσθεσε.

Μεγάλες τεχνολογικές έχουν ενώσει δυνάμεις με εταιρείες τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού όπως η Nokia για τη διάθεση ιδιωτικών δικτύων 5G και εξοπλισμού για αυτοματοποιημένα εργοστάσια σε πελάτες – πρωτίστως στον κλάδο της μεταποίησης.

«Το σήμα είναι ξεκάθαρο. Θέλουμε μόνο να είμαστε σε επιχειρήσεις, όπου μπορούμε να δούμε παγκόσμια ηγεσία» είπε ο Λάντμαρκ. Η κίνηση της Nokia προς τον εξοπλισμό αυτοματοποίησης εργοστασίων και data centers θα τη φέρει σε ανταγωνισμό και με τις Big Tech, όπως τη Microsoft και την Amazon.

«Θα έχουμε πολλών ειδών σχέσεις. Κάποιες φορές θα είναι συνεργάτες μας… κάποιες φορές μπορεί να είναι πελάτες μας… και είμαι βέβαιος ότι θα υπάρξουν και περιπτώσεις, στις οποίες θα είναι οι ανταγωνιστές μας» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

naftemporiki.gr

Read Original