Η Adidas ζητά από το «Black Lives Matter» να μην χρησιμοποιεί τις τρεις ρίγες

1 year ago 53

Upd (09:50) H εταιρεία-κολοσσός των αθλητικών ειδών Adidas απέσυρε το αίτημα που είχε υποβάλει στο αμερικανικό γραφείο εμπορικών σημάτων προκειμένου να απαγορεύσει στο Black Lives Matter την χρήση τριών κίτρινων λωρίδων ως σήμα του Ιδρύματος. 

Η Adidas υποστήριξε αρχικά ότι το σχέδιο με τις κίτρινες λωρίδες της Black Lives Matter Global Network Foundation Inc θα δημιουργούσε σύγχυση με το δικό της διάσημο σήμα. Η γερμανική εταιρεία ανέφερε ότι χρησιμοποιεί το λογότυπό της ήδη από το 1952 και ότι έχει αποκτήσει «διεθνή φήμη και τεράστια δημόσια αναγνώριση». 

Το Black Lives Matter Global Network Foundation είναι η πιο εξέχουσα οντότητα του κινήματος Black Lives Matter, το οποίο προέκυψε πριν από μια δεκαετία με κύριο αίτημα την κατάργηση της αστυνομικής βίας κατά των μαύρων.

Η οργάνωση υπέβαλε αίτηση για ομοσπονδιακό εμπορικό σήμα τον Νοέμβριο του 2020 που καλύπτει ένα κίτρινο σχέδιο τριών λωρίδων για χρήση σε διάφορα προϊόντα, όπως ρούχα, εκδόσεις, τσάντες, βραχιόλια και κούπες.

Η Adidas ανέφερε στην κατάθεσή της τη Δευτέρα ότι ο σχεδιασμός του ομίλου ήταν συγχυτικά παρόμοιος με το λογότυπό της και ότι οι καταναλωτές πιθανότατα θα πίστευαν ότι τα προϊόντα τους συνδέονται ή προέρχονται από την ίδια πηγή.

Δικαστική ήττα από την Thom Browne

Η εταιρεία έχει καταθέσει περισσότερες από 90 αγωγές και έχει υπογράψει περισσότερες από 200 συμφωνίες διακανονισμού που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα των τριών λωρίδων από το 2008, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα από αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία εναντίον του οίκου μόδας του σχεδιαστή Thom Browne.

Η Adidas έχασε μια δικαστική υπόθεση στην προσπάθειά της να εμποδίσει έναν σχεδιαστή μόδας να χρησιμοποιήσει το σχέδιο με τις τέσσερις οριζόντιες ρίγες, οι οποίες έχουν γίνει σήμα κατατεθέν κυρίως από τις κάλτσες του brand.

Ο γίγαντας αθλητικών ειδών υποστήριξε ότι οι τέσσερις ρίγες της πολυτελούς μάρκας «Thom Browne Inc.» ήταν πολύ παρόμοιες με τις τρεις ρίγες της Adidas. Από την πλευρά του, ο σχεδιαστής, Τομ Μπράουν, υποστήριξε ότι οι αγοραστές ήταν απίθανο να μπερδέψουν τις δύο μάρκες, κυρίως λόγω του… διαφορετικού αριθμού στις λωρίδες.

Σύμφωνα με το BBC πάντως, η νομική ομάδα του σχεδιαστή πίστευε πως ο ίδιος θα χάσει στη δικαστική διαμάχη, καθώς τα είχε βάλει με μία εταιρεία – γίγαντα. 

Πηγή: Guardian, ΒBC

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr

Read Original