H&M: Υψηλά κέρδη, χάρη στην πλατφόρμα μεταχειρισμένων ρούχων

1 year ago 52

Η μετοχή της Hennes & Mauritz, δηλαδή της H&M, σημείωσε άλμα καθώς η σουηδική εταιρεία λιανικών πωλήσεων ρούχων σημείωσε πρόοδο στη μείωση της συσσώρευσης αποθεμάτων που ταλαιπωρεί την εταιρεία για περισσότερα από έξι χρόνια.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κατάφερε να μειώσει την ποσότητα των απούλητων ρούχων, με αποτέλεσμα η μετοχή να σημειώσει άνοδο έως και 8,2%. Τα κέρδη του α’ τριμήνου αυξήθηκαν απροσδόκητα, καθώς η H&M άρχισε να ενοποιεί τα αποτελέσματα από την πλατφόρμα μεταχειρισμένων ρούχων Sellpy, η οποία λειτουργεί στη Σουηδία, τη Γερμανία και την Αυστρία.

Η συσσώρευση αποθεμάτων ύψους 4 δισ. δολαρίων της H&M ήταν ένας από τους μεγαλύτερους πονοκεφάλους της διευθύνουσας συμβούλου Χέλενα Χέλμερσον, οδηγώντας την εταιρεία να βασίζεται σε μεγάλες εκπτώσεις τα προηγούμενα χρόνια.

Οι μειώσεις τιμών της H&M ήταν σταθερές στο πρώτο τρίμηνο, γεγονός που οδήγησε σε υψηλότερο από το αναμενόμενο μικτό περιθώριο κέρδους, δήλωσαν οι αναλυτές.

Οι πωλήσεις τον Μάρτιο, τον πρώτο μήνα του δεύτερου τριμήνου της H&M, αναμένεται να είναι 4% υψηλότερες.

Η εταιρεία μείωσε τα εμπορικά της αποθέματα κατά 16% . Ως ποσοστό των πωλήσεων, τα αποθέματα βρίσκονταν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν τριών ετών.

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν σε 725 εκατομμύρια κορώνες τους τρεις μήνες μέχρι τον Φεβρουάριο, ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη, αν και οι αναλυτές ανέμεναν ζημίες.

Η Χέλμερσον δήλωσε ότι η H&M βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει τον στόχο της για λειτουργικό περιθώριο κέρδους 10% το επόμενο έτος. Το περιθώριο ήταν 1,3% το πρώτο τρίμηνο.

naftemporiki.gr

Read Original