Έρχεται ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου

1 year ago 60

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία ενός ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου, στο οποίο οι πολίτες θα μπορούν να καλούν για οποιαδήποτε υπηρεσία και διεργασία αφορά το δημόσιο. Αυτό αποκάλυψε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, εξηγώντας ότι την κάθε υπόθεση θα χρεώνεται ένας υπάλληλος αποκλειστικά.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο κ. Πιερρακάκης υπενθύμισε ότι έχουν ψηφιοποιηθεί 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας. «Θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος» σημείωσε.

Ο κ. Πιερρακάκης παραδέχθηκε ότι «με το ατύχημα στα Τέμπη διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα» και πρόσθεσε ότι «έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες».

Για τις εκλογές

Σε ότι αφορά τις εκλογές και την πρόταση του Νίκου Ανδρουλάκη για ορισμό ενός προσώπου κοινής αποδοχής στη θέση του πρωθυπουργού σε περίπτωση κυβέρνησης συνεργασίας, ο κ. Πιερρακάκης τόνισε:

«Είναι ευρωπαϊκό κεκτημένο, πρωθυπουργός κυβερνήσεων συνεργασίας να είναι ο επικεφαλής του πρώτου κόμματος. Αυτό είναι κεκτημένο και στην Ελλάδα. Το είδαμε στην περίπτωση του κ. Βενιζέλου που επέλεξε τον κ. Σαμαρά, και την περίπτωση του κ. Τσίπρα με τον κ. Καμμένο. Σε αυτό με τον ΣΥΡΙΖΑ συμφωνούμε. Και ως βουλευτής της ΝΔ υποψήφιος στην Α’ Αθηνών, σας διαβεβαιώνω ότι όλοι οι βουλευτές της ΝΔ θεωρούμε ότι θα είμαστε πρώτο κόμμα στις εκλογές και βλέπουμε ως μοναδική επιλογή μας τον Κυριάκο Μητσοτάκη».

Θύμισε δε τη φράση του πρωθυπουργού πως «στις πρώτες εκλογές επιλέγουμε ποιος θα μας κυβερνήσει και στις δεύτερες το πώς θα μας κυβερνήσει».

Πηγή: Skai.gr

Read Original