Οι Millennials έχουν μεγάλα σχέδια για τη χρονιά που έρχεται, τουλάχιστον όσον αφορά τις διαδικτυακές αγοραστικές τους συνήθειες, όπως σημειώνει το CNBC.
Πάνω από το 27% των millennials σχεδιάζουν να ξοδέψουν «σημαντικά περισσότερα» online και λιγότερα στο κατάστημα φέτος, σύμφωνα με έρευνα της ESW, ενός παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα direct-to-consumer που βοηθά τους λιανοπωλητές να επεκτείνουν τα DTC κανάλια.
Πρόκειται για μια αξιοσημείωτη ενημέρωση για τους αναλυτές που αναζητούν νικητή στη διαμάχη της εποχής της πανδημίας μεταξύ των διά ζώσης και των ηλεκτρονικών αγορών. Παρ’ όλο που στις αρχές της πανδημίας παρατηρήθηκε μια άνευ προηγουμένου «έκρηξη» των ηλεκτρονικών αγορών, οι αγορές σε φυσικό κατάστημα ήταν έτοιμες για ανάκαμψη, καθώς οι πρόθυμοι αγοραστές επιστρέφουν στα καταστήματα.
Ωστόσο, οι Millenials, που είναι εκείνοι μεταξύ 25 και 40 ετών, φαίνεται ότι είναι έτοιμοι να επιμείνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο: το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα των millennials δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν «τα ίδια ή περισσότερα» online φέτος. Συνολικά, μόνο το 15% των δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα στο διαδίκτυο το 2023.
Σημειώνεται πως οι Millenials αποκλίνουν από τις άλλες γενιές σε ορισμένες βασικές κατηγορίες δαπανών, σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 16.000 άτομα σε 16 χώρες.
Όσον αφορά τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς, σχεδόν 50% περισσότεροι millennials σχεδίαζαν να αυξήσουν τις διαδικτυακές τους δαπάνες σε σύγκριση με τη νεότερη Gen Z, μια γενιά που διαμορφώνει έντονα τη βιομηχανία ομορφιάς. Σύμφωνα με την έρευνα, οι Millennials σχεδιάζουν επίσης να αγοράσουν φέτος περισσότερα αγαθά πολυτελείας μέσω διαδικτύου σε σχέση με τη Gen Z, τη Gen X και τους baby boomers.
Ο ενθουσιασμός για τις διαδικτυακές δαπάνες είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτος σε συνδυασμό με τη σχετική νεότητα των millennials, μιας ομάδας που δεν βρίσκεται ακόμη «στην καλύτερη ηλικία των κερδών της», δήλωσε ο Patrick Bousquet-Chavanne, διευθύνων σύμβουλος της ESW North Americas, σε δήλωσή του. «Ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο διαδίκτυο από ό,τι στο κατάστημα σε διάφορες κατηγορίες και τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι οι εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν να εξελίσσονται, να βελτιώνουν και να βελτιστοποιούν το ηλεκτρονικό τους εμπόριο για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν αυτό το ολοένα και πιο ισχυρό δημογραφικό κοινό», δήλωσε ο Bousquet-Chavanne.
naftemporiki.gr