Ήρθε η νέα ψηφιακή λύση που θα εκσυγχρονίσει τη διαχείριση κτιρίων, διευκολύνοντας ενοίκους και διαχειριστές. Το Billys είναι εδώ για να αναβαθμίσει διαδικασίες που διαχρονικά απαιτούν πολύτιμο χρόνο με τη χρήση προηγμένης τεχνολογίας και να αλλάξει το τοπίο της καθημερινής ζωής με διαφάνεια και ασφάλεια.
Το Billys παρουσιάστηκε το 2022 συγκεντρώνοντας 805.000 Ευρώ από τον πρώτο γύρο χρηματοδότησης. Στη χρηματοδότηση συμμετέχουν η Genesis Ventures, η Lamda Development, καθώς και επενδυτικοί άγγελοι, από το χώρο της τεχνολογίας, των ακινήτων, των επενδύσεων και των ηλεκτρονικών πληρωμών.
Μέχρι σήμερα για τους διαχειριστές, καθώς και για τους ενοίκους πολυκατοικιών, η διευθέτηση θεμάτων κοινοχρήστων οφειλών και εργασιών συντήρησης αποτελεί ένα πολύπλοκο και χρονοβόρο ζήτημα. Το Billys είναι ένα online εργαλείο που κάνει την αυτοδιαχείριση της πολυκατοικίας απλή. Οι χρήστες μπορούν να διευθετούν οικονομικά ζητήματα με απόλυτη διαφάνεια, να λύνουν θέματα με ταχύτητα και να αποκτούν εύκολα πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες.
Τι μπορείς να διαχειριστείς μέσω του Billys;
- Κοινόχρηστα: Η έκδοση των οφειλών γίνεται αυτόματα και οι ένοικοι ενημερώνονται άμεσα
- Πληρωμές: Η εξόφληση γίνεται απευθείας μέσω κάρτας, τραπεζικής μεταφοράς ή μετρητών
- Αποθεματικά: Το αποθεματικό ελέγχεται και παραμένει ασφαλές σε κοινό λογαριασμό
- Συνελεύσεις: Η διεξαγωγή των συνελεύσεων γίνεται ηλεκτρονικά
- Αρχεία: Τα αρχεία διατηρούνται οργανωμένα ψηφιακά, για εύκολη πρόσβαση
- Τεχνικές εργασίες: Η επιλογή προεγκεκριμένων συνεργατών και τεχνικών συντήρησης
- Απαιτήσεις: Η συλλογή των απαιτήσεων γίνεται πιο άμεση, μέσω εξειδικευμένων νομικών συμβούλων και η διαδικασία διευκολύνεται μέσω αξιόπιστων προγραμμάτων ασφάλισης.
Πως δουλεύει το Billys;
Για τη χρήση της εφαρμογής τα βήματα είναι απλά. Με την βοήθεια των συμβούλων της Billys, ο διαχειριστής προσκαλεί μέσω της πλατφόρμας ιδιοκτήτες και ενοίκους και στη συνέχεια δρομολογείται η χρήση και οργάνωση των υπηρεσιών της πλατφόρμας.
Η δοκιμαστική περίοδος είναι δωρεάν και στη συνέχεια η χρήση της υπηρεσίας παρέχεται με μηνιαία χρέωση.
Η ευκολία και η ασφάλεια της χρήσης είναι μόνο μερικά από τα οφέλη του Billys. Ταυτόχρονα, οι διαχειριστές δεν επιφορτίζονται με την διεκδίκηση οφειλόμενων ποσών, καθώς, μέσω του Billys η διαδικασία υπενθύμισης οφειλών ενεργοποιείται αυτόματα και οι ένοικοι που έχουν παραλείψει να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους ειδοποιούνται εγκαίρως.
Η ομάδα του Billys
Τα μέλη τη ομάδας ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εφαρμογή που μετατρέπει τη διαχείριση σε μια εύκολη, γρήγορη και απλή διαδικασία. Στην ιδρυτική ομάδα συμπεριλαμβάνονται στελέχη που προέρχονται από το χώρο της τεχνολογίας, των ακινήτων και του banking και έχουν εργαστεί σε εταιρείες όπως η Skroutz, McKinsey, Blueground, PwC και Goldman Sachs. Εκτός από τον CEO Πάνο Ρηνιώτη, σε κομβική θέση θα είναι η Τίνα Μπουλουγούρα, Chief Operations & Growth Officer, η Ράνια Ντούλιου, Head of Product και ο Πέτρος Θεοχάρους, Chief Technology Officer.
Ο Πάνος Ρηνιώτης, CEO & Founder του Billys δήλωσε σχετικά: “Σε μια εποχή που η καθημερινότητα είναι τόσο απαιτητική και αλλάζει διαρκώς, χρειαζόμαστε περισσότερες λύσεις που θα αποδεσμεύουν πολύτιμο χρόνο και θα ελαχιστοποιούν την ανησυχία για καθημερινά ζητήματα. Μέσω της χρήσης προηγμένης τεχνολογίας στοχεύουμε στην αναβάθμιση της καθημερινής ζωής στην πόλη, συμβάλλοντας στην αρμονική συμβίωση όλων των ενοίκων που δε θα επηρεάζεται από πολύπλοκες διαδικασίες.”
O Δημήτρης Μαρούλης, Partner της Genesis Ventures, πρόσθεσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που στηρίζουμε το Billys, μαζί με την Lamda Development και κάποιους από τους πιο επιφανής angel investors της αγοράς, στην αποστολή του να ψηφιοποιήσει την διαχείριση των κτιρίων. Ο κλάδος της διαχείρισης είναι μία τεράστια αγορά που περίμενε μία ανατρεπτική προσέγγιση και πιστεύουμε ότι η ομάδα του Billys προσφέρει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να πετύχει.”